Zasady dotyczące plików cookies

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies m.in w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkownika i statystycznych.Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdej chwili mogą Państwo w swojej przeglądarce dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zrozumiałem

Dołącz do programu

I edycja branżowego Programu Promocji została zakończona 27 marca 2015. Obecnie oczekujemy na uruchomienie II edycji Branżowego Programu Promocji.

Podsumowanie I edycji Programu

Aktualne informacje o stanie przygotowań do II edycji Programu

 

Nadal organizujemy wyjazdy na targi kosmetyczne na całym świecie.

Organizujemy na nich zarówno Polskie Pawilony Narodowe, jak i stoiska indywidualne.

Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą: lista obsługiwanych targów, zakres usług targowych, zakres usług reklamowych.

Zapraszamy do udziału!

 

Prowadzimy też portal promujący polską branżę kosmetyczną na świecie: www.polishcosmetics.pl.

Zachęcamy do dodania wpisu firmy do umieszczonego tam katalogu polskich producentów.

 

Ofertujemy też usługi reklamowe i B2B w Polsce i za granicą.

 

Program promocji branży kosmetycznej na rynkach zagranicznych miał na celu wspomóc eksport polskich kosmetyków i wzmocnić polskich producentów, a przy okazji wykreować nową markę polskiej gospodarki.

Firma SPC House of Media prowadził program w latach 2012-2015. Był on realizowany na terenie: Polski, Włoch, Niemiec, Ukrainy, Rosji, Turcji, Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Stanów Zjednoczonych, Chin i Brazylii.

W ramach programu dla branży kosmetycznej organizowany był szereg imprez dla polskich firm, wspomagających eksport polskich kosmetyków: wyjazdy na targi, misje gospodarcze, szkolenia. Dodatkowo, prowadzone były skoordynowane działania reklamowe za granicą.
Program zakładał m.in. obecność na targach Cosmoprof w Bolonii, Intercharm w Moskwie, Comoprof Asia w Hong Kongu czy Beautyworld Middle East w Dubaju.

Do programu zaproszeni byli wszyscy polscy przedsiębiorcy prowadzący działalność gospodarczą z kodem 20.42.Z – „Produkcja wyrobów kosmetycznych i toaletowych”.

Udział w programie był dofinansowany. Polskie firmy kosmetyczne ubiegać się mogły o zwrot 75% kosztów. Informacje o dofinansowaniu znajdują się tutaj.

Program został zlecony przez Ministerstwo Gospodarki i jest finansowany przez Ministerstwo Gospodarki oraz Unię Europejską.

 

 Informacje o programie (program 6.5.1)

Informacje ogólne
Poddziałanie 6.5.1 - informacje na stronach Ministerstwa Gospodarki
Marka Polskiej Gospodarki

Konkretnie o programie
Informacje o programie: do czego zobowiązany jest wykonawca – firma SPC House of Media, które działania objęte są dofinansowaniem
Cennik działań organizowanych przez SPC House of Media w ramach organizacji branżowego programu promocji dla polskich firm kosmetycznych (wersja z dnia 07.10.2013 r.)
Karta zgłoszeniowa (zawiera dokładną listę działań, do których można zgłosić udział, wersja z 09.12.2013 r.)

 

Jak dołączyć do programu?

Firmy, którą chcą brać udział w programie promocji, muszą złożyć 2 dokumenty do nas, wykonawcy programu, firmy SPC House of Media: 

  1. Deklarację udziału w programie - wiążący dokument, prosimy o podpisanie i podstemplowanie oraz wysłanie nam go mailem w formie wskanowanej, a następnie pocztą tradycyjną

    Deklaracja udziału

  2. Kartę zgłoszeniową - prosimy o przesłanie wersji elektronicznej mailem.

    Karta zgłoszeniowa (zawiera dokładną listę działań, do których można zgłosić udział, wersja z 09.12.2013 r.)


W razie jakichkolwiek pytań, prosimy o kontakt.