Promocja branży kosmetycznej

Wykorzystując wyniki pogłębionych badań wizerunkowych, przeprowadzonych w 9 państwach (m.in. w Niemczech, Rosji, Chinach i Stanach Zjednoczonych), Ministerstwo Gospodarki opracowało koncepcję promowania polskiej gospodarki oraz budowania wśród zagranicznych konsumentów świadomości Marki Polskiej Gospodarki, poprzez promocję 15 wybranych branż. Jedną z tych branż jest branża kosmetyczna.

Dlaczego kosmetyki? Z długiej listy powodów wybrać można na przykład:

  • Prawie 100 lat doświadczenia w produkcji kosmetyków,
  • Rynek o ogromnej wartości – 3,3 mld euro (2011) i 6. miejsce w Europe,
  • Bardzo silna pozycja polskich producentów na polskim rynku – 50% rynku kosmetyki pielęgnacyjnej ciała i twarzy należy do polskich producentów,
  • Jakość wyrobów na najwyższym światowym poziomie.

Wykonawca programu, firma SPC House of Media, w latach 2012-2015 organizuje szereg działań promocyjnych. Należą do nich między innymi: organizacja wyjazdów dla polskich przedsiębiorców na najważniejsze światowe targi kosmetyczne, realizacja szkoleń i misji gospodarczych, przeprowadzanie wizyt studyjnych zagranicznych kontrahentów i dziennikarzy w Polsce, zaplanowanie i realizacja międzynarodowej kampanii reklamowej.

Trzyletni projekt jest realizowany w Polsce, Niemczech, Rosji, na Ukrainie, we Włoszech oraz w Turcji, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Stanach Zjednoczonych, Chinach i Brazylii.

Newsletter