Szkolenie poświęcone możliwościom sprzedaży polskich kosmetyków w Zjednoczonych Emiratach Arabskich odbędzie się w Warszawie w dniach 18-19 kwietnia 2013. To świetna okazja dla firm kosmetycznych, aby przed wyjazdem na majowe targi Beautyworld Middle East w Dubaju dowiedzieć się więcej na temat tego rynku.
Zakończyły się jedne z najważniejszych biznesowych targów kosmetycznych na świecie: Cosmoprof 2013 w Bolonii. W imprezie wzięło udział prawie 100 polskich firm – Polska była w gronie najliczniej reprezentowanych na targach państw.
Konferencja prasowa w Bolonii jest organizowana przez WPHI przy Ambasadzie RP w Rzymie oraz SPC House of Media. Weźmie w niej udział Wiceminister Gospodarki Ilona Antoniszyn-Klik oraz przedstawiciele największych polskich firm, wystawiających się w Bolonii: Eveline Cosmetics, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris, Ocenic SA, Verona Products Professional.
Polska będzie jednym z najliczniej reprezentowanych krajów na odbywających się już za tydzień czołowych międzynarodowych targach kosmetycznych Cosmoprof 2013. Wystawi się tam prawie 100 polskich firm! Odwiedzi je Wiceminister Gospodarki Ilona Antoniszyn-Klik, która otworzy konferencję prezentującą polską branżę. Targi odbywają się w dniach 8-11 marca 2013 w Bolonii we Włoszech.
Ponad 20 polskich firm kosmetycznych zawalczy o kontrahentów z krajów arabskich wystawiając się na targach Beauty World Middle East w Dubaju, w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, odbywających się w dniach 28-30 maja 2013.
Trzyletni program promocji branży kosmetycznej na rynkach zagranicznych został oficjalnie otwarty w piątek 14 września 2012 w Warszawie. Jest on częścią szerszego projektu Ministerstwa Gospodarki…
Polscy producenci kosmetyków, którzy uczestniczą w branżowym programie promocji przemysłu kosmetycznego, realizowanego na zlecenie Ministerstwa Gospodarki przez firmę SPC House of Media, w dniach 14-16 listopada 2012 mieli okazję zaprezentować się na targach Cosmoprof Asia w Hongkongu.
Zakończyły się targi Beautyworld w Dubaju, na których obecnych było ponad 20 polskich wystawców. Swój udział w tej największej imprezie wystawienniczej na Bliskim Wschodzie oceniają oni bardzo pozytywnie. Polski Pawilon Narodowy cieszył się dużym zainteresowaniem odwiedzających.
Polscy producenci kosmetyków mają okazję wzmocnić swoją pozycję na rynkach azjatyckich. Jedenaście firm, biorących udział w programie promocji branży zaprezentuje się w Hongkongu na targach Cosmoprof Asia (14-16.11.2012)
Publikujemy przydatne materiały.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.