SPC House of Media od prawie 20 lat z powodzeniem realizuje kampanie reklamowe, odpowiadające różnorodnym potrzebom klientów.
Indywidualne i uważne odpowiadanie na potrzeby klientów to cele, które stawia sobie zespół SPC House of Media. Tworzą go osoby o zróżnicowanym doświadczeniu: eksperci w zakresie kampanii medialnych i działań w internecie, ale także specjaliści PR i komunikacji, czy doświadczeni koordynatorzy eventów. Zespół SPC realizuje zarówno kampanie skierowane do konsumentów (B2C), jak i do odbiorców biznesowych (B2B).
Dzięki elastyczności, otwartości i zaangażowaniu zespołu SPC, proponowane klientom rozwiązania są nie tylko „szyte na miarę”, ale także wykraczają poza tradycyjną ofertę domu mediowego.
Zapraszamy na naszą stronę www.spchouseofmedia.pl po pełne informacje!
Oferta SPC obejmuje:
Od prawie 20 lat doradzamy naszym klientom w planowaniu kampanii reklamowych.
Posiadamy dzięki temu dużą wiedzę i znakomite rozeznanie na rynku, możemy też zagwarantować konkurencyjne rabaty.
Zajmujemy się planowaniem i zakupem reklam we wszystkich typach mediów:
Organizujemy zarówno kampanie B2C (skierowane do finalnego konsumenta), jak i B2B (skierowane do partnerów biznesowych).
SPC House of Media działa nie tylko w Polsce, ale i za granicą.
Dzięki doskonałej znajomości międzynarodowego rynku reklamowego i rozwiniętym kontaktom z zagranicznymi wydawcami i agencjami, jesteśmy w stanie zorganizować naszym klientom kampanie reklamowe poza Polską, we wszystkich typach mediów.
Specjalizujemy się we wspieraniu eksportu polskich produktów i usług.
Zajmujemy się też organizacją wydarzeń biznesowych zagranicą.
Kraje, w których dotychczas pracowaliśmy:
SPC House of Media zatrudnia własnych specjalistów od PR. Dzięki temu oferujemy kompleksowe usługi PR – od promocji jednorazowych wydarzeń, po długofalową współpracę z mediami.
Usługi oferowane przez nasz dział PR to między innymi:
Dział SPC Interactive pomoże Państwu przygotować całościową strategię obecności Państwa firmy w internecie.
Świadczymy systemowe usługi: rozpoczynając od budowy serwisu internetowego, przez jego pozycjonowanie i promocję.
SPC Interactive planuje i prowadzi kampanie display w internecie, skierowane do precyzyjnych grup docelowych, a także kampanie reklamowe w wyszukiwarkach internetowych. Dostarcza też usługi SEO, to znaczy dba o to, aby serwisy internetowe klientów znajdowały się na jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwarek internetowych dla wybranych przez klientów słów kluczowych.
Planujemy i tworzymy kampanie reklamowe z wykorzystaniem poczty elektronicznej.
Dostarczamy kompleksowe usługi promocji w mediach społecznościowych.
Sprawdź naszą specjalną ofertę reklamową dla e-sklepów z kosmetykami!
SPC House of Media dzięki oferowaniu usług dopasowanych do specyficznych potrzeb klientów świadczy ich znacznie szerszy zakres niż tradycyjny dom mediowy.
Specjalizujemy się we wspieraniu działań business to business (B2B).
Organizujemy kampanie reklamowe i PR w mediach branżowych i biznesowych, a także pomagamy w organizacji sponsoringu wydarzeń branżowych i nawiązywaniu współpracy merytorycznej z mediami branżowymi.
Naszą specjalnością jest wspieranie eksportu polskich produktów i usług. Dlatego nasze usługi świadczymy zarówno w Polsce, jak i zagranicą.
Dzięki doskonałej znajomości branży kosmetycznej, podejmujemy się usług match-makingu polskich producentów kosmetyków i zagranicznych kupców.
Posiadamy bogate doświadczenie w zakresie organizowania wydarzeń, szczególnie biznesowych, w Polsce i zagranicą. Organizujemy konferencje, prezentacje, szkolenia, wizyty studyjne czy misje gospodarcze. Świadczymy też usługi organizacji wyjazdu na imprezy branżowe na całym świecie.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.