Polishcosmetics.pl – polska branża kosmetyczna

Podsumowanie: Cosmoprof Asia 2014

wtorek, 02.12.2014

Prawie 30 wystawców z Polski uczestniczyło w najważniejszej dla branży kosmetycznej imprezie targowej Azji I Pacyfiku – targach Cosmoprof Asia, które odbyły się w dniach 12-14 listopada w Hongkongu.

Połowa polskich wystawców zdecydowała się na zaprezentowanie swojej oferty w ramach oficjalnego Polskiego pawilonu Narodowego w prestiżowej hali 1E, w której zlokalizowanych było 21 innych pawilonów narodowych. Polski znajdował się w bezpośrednim sąsiedztwie pawilonów szwajcarskiego, niemieckiego i amerykańskiego.  W Polskim Pawilonie, oprócz stoisk producentów, znajdował się także punkt informacyjny.

Zgodnie z informacją prasową, opublikowaną przez organizatora targów, targi przyciągnęły niemal 60 000 zwiedzających z całego świata. Najwięcej – poza Hongkongiem – z Chin, Korei, Tajwanu, Tajlandii i Japonii.

Targi Cosmoprof Asia uchodzą za doskonałe miejsce dla biznesu – zarówno dla podtrzymywania istniejących relacji, jak i nawiązywania nowych kontaktów. Wystawcy z Polski nie mogli narzekać ani na liczbę, ani na jakość spotkań, które odbywały się na ich stoiskach. Gości przyciągała niezwykle bogata oferta produktów. 

Polski Pawilon Narodowy na targach Cosmoprof Asia został zorganizowany przez SPC House of Media – wykonawcę Branżowego Programu Promocji Branży Przemysłu Kosmetycznego.

Więcej:
Galeria
Lista wystawców z Polski
Polskie kosmetyki w drodze do Hongkongu – informacja prasowa

Zdjęcia: Weronika Czekaj, notatherdesk.com