Polishcosmetics.pl – polska branża kosmetyczna

Polscy producenci kosmetyków na targach Cosmoprof Asia w Hongkongu

wtorek, 11.12.2012

Polscy producenci kosmetyków, którzy uczestniczą w branżowym programie promocji przemysłu kosmetycznego, realizowanego na zlecenie Ministerstwa Gospodarki przez firmę SPC House of Media, w dniach 14-16 listopada 2012 mieli okazję zaprezentować się na targach Cosmoprof Asia w Hongkongu.

Cosmoprof Asia to największe wydarzenie targowe w branży kosmetycznej w regionie Azji i Pacyfiku. Podczas tegorocznej edycji na targach zaprezentowało się niemal 2 tysiące wystawców, a liczba odwiedzających przekroczyła 55 tysięcy. Wystawcy z Polski mieli szansę dodatkowo zaznaczyć swoją obecność, stosując identyfikację wizualną podkreślającą ich przynależność do polskiego pawilonu narodowego.

Stoiska polskich producentów zostały zlokalizowane obok siebie i specjalne oznaczone. Obok nich działało stoisko informacyjne, gdzie odwiedzający mieli okazję otrzymać materiały dotyczące branży kosmetycznej w Polsce i porozmawiać o jej potencjale. W ramach branżowego programu promocji przemysłu kosmetycznego, w targach udział wzięło 11 firm: Bell, Biogened, Chantal, Clarena, Delia Cosmetics, Eveline Cosmetics, Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona, La Rive, Torf Corporation, Verona Products Professional oraz Ziaja.

Zdaniem polskich wystawców, targi należy ocenić bardzo pozytywnie, zarówno jeśli chodzi o kwestie organizacyjne, jak i liczbę osób odwiedzających targi. Pani Katarzyna Śpiewak, International Sales Manager Deputy w Ziaja Ltd., poproszona o podsumowanie imprezy, powiedziała: Zainteresowanie produktami firmy ze strony profesjonalnych i indywidualnych odwiedzających było duże. Targi były dla firmy także okazją do spotkania z partnerami handlowymi z Chin, Korei Południowej, Japonii, Tajwanu i Iranu, a także nawiązania nowych kontaktów, nie tylko w państwach azjatyckich, ale również w Algierii, Azerbejdżanie, Turcji czy Wenezueli. Na pewno weźmiemy udział w przyszłorocznej edycji Cosmoprof Asia. Bardzo pozytywnie targi oceniła także pani Katarzyna Olędzka, Brand Manager w Verona Products Professional: Targi skupiały klientów z całego świata, dzięki czemu udało nam się dotrzeć do odbiorców z krajów, które leżą w obszarze naszych zainteresowań, takich jak Chiny, Indie czy Japonia. Verona Products Professional na targach Cosmoprof Asia prezentowała się po raz pierwszy. Liczba odwiedzających nasze stoisko była zadowalająca, a nasze produkty cieszyły się ogromnym zainteresowaniem – odwiedzający szczególną uwagę zwracali na atrakcyjną szatę graficzną naszych opakowań. Z pewnością weźmiemy udział w kolejnej edycji targów.

Następne targi, w których polscy producenci będą uczestniczyć pod wspólnym szyldem Polska Cosmetics, to najważniejsza tego rodzaju impreza na świecie – targi Cosmoprof w Bolonii, które odbędą się w dniach 8-11 marca 2013.

Galeria zdjęć z targów Cosmoprof Asia: tutaj.